Welkom op de site van All Areas Rental & Sales BV.  


All Areas verzorgt bij evenementen de totale op- en afbouw van de locatie en de aankleding ervan. Wij bouwen alle facetten die nodig zijn voor uw evenementen, zoals theaterdoek,  podia (v.v. balletvloer, afrok en tapijt in diverse maten en kleuren), decors, meubilair/inrichting ten behoeve van kleedkamers en catering, stoelen, tenten, tribunes, standbouw,  facilitaire voorzieningen en meer. In samenwerking met andere professionele partners transformeren wij uw locatie tot een sfeervolle ambiance die op maat geschikt is voor uw evenement. Tevens zijn wij de officiële importeur en distributeur van het Pipe & Drape® Systeem in Europa. Met dit handige scheidingssysteem kan in handomdraai elke kale ruimte omgetoverd worden tot een chique en professioneel ogende kamer. Ook zijn wij de distribiteur van de succesvolle TexLnt® Mobile Airwall Baffles, welke zijn ontwikkeld om de akoestiek van locaties met teveel nagalm te verbeteren. Wij bieden ons Pipe & Drape® Systeem en de geluidsbaffles zowel in de verhuur als in de verkoop aan.

U kunt ons een E-mail sturen: info@all-areas.nl of voor meer informatie telefonisch contact met ons opnemen op tel. 030-2428250

Het ontstaan van All Areas


All Areas verzorgt de totale inrichting van diverse locaties en evenementen. Mede eigenaar Erik Lohman: “Wij leveren en bouwen alle facetten die nodig zijn voor evenementen, zoals theaterdoek, Pipe & Drape®, geluidswerende en isolerende baffles,  podia (balletvloer, afrok en tapijt in diverse maten en kleuren),  meubilair ten behoeve van kleedkamers, tenten, tribunes, facilitaire voorzieningen en meer. In samenwerking met andere professionele partners transformeren wij elke locatie tot een sfeervolle ambiance op maat, geschikt voor elk evenement van grootschalig tot intiem.

Ik ben als 19-jarige jongen begonnen als toneelassistent bij een theater in Den Haag. Na hier 17 jaar gewerkt te hebben ben ik geëindigd als bedrijfsleider. Hierna kwam ik terecht bij Hartman Producties & Evenementen Service. Hier heb ik een tak opgezet die zich richtte op het leveren van allerhande spullen aan feesten, partijen, festivals en popconcerten. 

Ik werd met een aantal collega’s gevraagd om voor Mojo Concerts (een van de grootste concertorganisaties in Nederland) te assisteren bij de opbouw van een van de eerste grote outdoor show van The Rolling Stones in Nederland in het Feyenoord Stadion in Rotterdam. Na een aantal jaar ervaring op te hebben gedaan bij Mojo Concerts met dit soort grootschalige evenementen besloten we om ons verder te specialiseren in het leveren van facilitaire diensten onder de naam, toen nog; All Areas Rental BV.

Vanuit een klein kantoor aan huis leverden we licht, geluid, podia, tenten, vloerbedekking, van alles. We huurden alles in bij toeleveranciers. Voor onze klanten was dit ideaal, omdat ze alles bij ons konden regelen, want ze hadden te maken met één bedrijf, één aanspreekpunt en één factuur. Zo is All Areas eigenlijk ontstaan. Tegenwoordig hebben we een groot gedeelte van de materialen in eigen beheer, maar nog steeds werken we met een groot aantal vaste toeleveranciers om zo groot mogelijk assortiment aan materialen te kunnen leveren aan onze klanten.” 

Uiteindelijk is All Areas verhuisd naar een groot kantoorpand in De Meern, en hebben we inmiddels drie magazijnen van waaruit we door het hele land en binnen Europa evenementen locaties voorzien van materialen. 

Wat All Areas sterk maakt is onze jarenlange ervaring binnen de evenementenbranche. Onze ervaring dekt vele terreinen, waardoor we goed mee kunnen denken. Uitgangspunt is dat we alles kunnen leveren en dus nooit nee zeggen. Wij zorgen voor het transport en eventueel ook de op- en afbouw. En dat voor een concurrerende prijs.